Beställningsstatus och Historik

Du kan spåra statusen för din beställning online på ShopBetter.se. Klicka på din profil och logga in för att kontrollera statusen för din senaste beställning och din beställning historik . Ett spårningsnummer finns till höger om leveransadressen och under leveransmetoden. Klicka på det här numret för att se spårningsinformation. -> Du kan granska spårningshistoriken och beräknad leveransdatum. Vänligen uppskatta 5-7 arbetsdagar från det att din beställning har skickats.

Beställningsstatus:
Beställning skickad - "Placerad"
När du har gjort din beställning på ShopBetter.se och ditt kreditkort har godkänts kommer din orderstatus att visas som "Placerad".

Orderbehandling - "Pågår"
När du har gjort din beställning skickas den till vårt lager för att bearbetas och paketeras för leverans. Under denna tid visas din orderstatus som "Pågår". Vänligen tillåt 1-2 arbetsdagar för att beställningen ska bearbetas och förberedas för leverans. När beställningen har angett statusen "Pågår" kan inga ändringar eller avbokningar göras.

Beställning leverans - "Levereras"
När din beställning har lämnat vårt lager kommer orderstatusen att visas som "Skickad."

Beställning leverans - "Delvis levererad"
Om din beställning kommer att anlända i flera försändelser, när en av dessa sändningar har lämnat vårt lager, kommer orderstatusen att visas som "Delvis levererad."

Beställning returnerad - "Returnerad"
Det tar upp till 30 dagar att behandla returen och kreditera ditt kreditkortskonto. När din beställning har returnerats och behandlats kommer orderstatusen att visa "Returnerad". Vi meddelar dig via e-post när din återkomst har behandlats.

Avbryta eller ändra en beställning
Innan du beställer kan du se innehållet och det totala beloppet i din kundvagn. När din beställning har skickats placeras beställningen i "Placerad" -status. Din beställning är då "Placerad" och kommer in i leveransprocessen nästan omedelbart. Den enda gången du kan avbryta eller ändra din beställning är under statusen "Placerad". När din beställning går in i leveransprocessen genom att vara "Pågående" kan inga ytterligare ändringar göras.

Om beställningen har gjorts "Pågående" kan vi inte avbryta eller ändra din beställning. Du kan returnera dina artiklar gratis för en kredit till ditt konto.

Delvis avbrutna beställningar
Om en artikel i din beställning är slut i lager efter att din beställning har lagts, kommer den slutförda artikeln att avbrytas från din beställning och du får ett meddelande via e-post. Alla lagerartiklar i din beställning kommer att levereras. Om du vill bli meddelad när varan finns i lager igen, besök produktsidan och registrera dig för "e-posta mig när finns i lager".