Jag får inte ShopBetter.se's e-mails. Hur kan jag åtgärda det?

I samband med registreringen och medlemskapet hos ShopBetter.se får du en rad e-postmeddelanden skickade till dig.

Har du registrerat ett medlemskap kommer du inom kort få tre e-postmeddelanden: ett välkomstmejl, en orderbekräftelse på ditt köp samt ett e-postmeddelande som förklarar hur du bekräftar din profil.

Har du registrerat ett Basmedlemskap kommer du endast få ett välkomstmejl från oss efter registreringen.

Om du saknar något av dessa e-postmeddelanden kan det vara så att e-postmeddelandena har hamnat i din skräppostmapp. Kontrollera mappen för att se om de finns där. Avsändaren av e-postmeddelandena kommer att vara: support@ShopBetter.se.

Som framgår av villkoren är det användarens ansvar att se till att han eller hon kan ta emot e-post från oss. Om du inte hittar de e-postmeddelanden som vi har skickat ber vi dig vänligen kontakta kundtjänsten.