Jag vet inte vad jag har för lösenord. Hur återställer jag det?

Om du har glömt ditt lösenord kan du skicka ett nytt genom att gå till ShopBetter.se, välja "Logga in" i det övre högra hörnet och välja "Glömt lösenord".

När du klickar på "Glömt lösenord", kommer du till en sida där du måste ange den e-postadress du registrerade dig. Du kommer då att be systemet att skicka ett nytt lösenord till den här e-postadressen. Det nya lösenordet kommer att visas i din inkorg några minuter senare.

Om du får meddelandet om att du har angett en okänd e-postadress kan du försöka ange andra e-postadresser som du kanske också har använt. Det kan hända att du registrerade dig med en gammal e-postadress.

Om du inte får ditt lösenord i din inkorg, kolla din skräppostmapp eftersom det är möjligt att e-postmeddelandet hamnade där. Om du inte hittar e-postmeddelandet uppmuntrar vi dig att kontakta kundservice så att vi kan hjälpa dig vidare.